Zákaznický servis

Kontaktujte nás

po-pá 07-18
498 508 555

Pošlete nám email

zakaznicky.servis@halens.cz

Zákaznický servis je Vám k dispozici v pracovní dny mezi 7.00 a 18.00. Na všechny dotazy Vám ochotně a rády odpoví naše operátorky.

Na stránky zákaznického servisu.

Obchodní podmínky

Consortio Fashion Group, s.r.o.


Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky společnosti Consortio Fashion Group s.r.o. se sídlem Domažlická 1256/1, Žižkov, 130 00 Praha 3, IČ: 453 15 680 zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod sp.zn. C 209716 upravují vztahy mezi Consortio Fashion Group a kupujícími z České republiky, kteří při nákupu zboží nejednají v rámci své podnikatelské činnosti.


Záruka kvality – 24 měsíců

Poskytujeme záruku na dodané zboží 2 roky.


Poštovné a balné

V Consortio Fashion Group máte POŠTOVNÉ ZDARMA při nákupu nad 1499 Kč (po odečtení všech slev), při využití dobírky hradíte pouze poplatek za dobírku ve výši 30 Kč. V případě, že hradíte poplatek za poštovné a z technických nebo logistických důvodů proběhne zaslání v několika etapách, účtujeme poplatek na zaslání samozřejmě jen jednou.


Platba NÁKUPNÍ KARTOU od Halens

S naší Nákupní kartou můžete mít k dispozici finanční rezervu až na 45 dní bezúročně! Navíc získáváte body, které můžete využít při dalším nákupu. Svoji NÁKUPNÍ KARTU si vyžádejte zadarmo na tel. čísle 810 888 999.


Platba platební kartou

Přijímáme platební karty Visa a MasterCard.

Způsob platby platební kartou můžete využít při nákupu v našem e-shopu www.halens.cz , nevztahuje se na telefonické ani písemné objednávky.

Po potvrzení objednávky a její celkové hodnoty budete přesměrováni na zabezpečenou stránku pro dokončení platby. Výše transakce při platbě kartou na zabezpečených stránkách bude na stejnou, případně i nižší částku než je hodnota objednávky, a to podle aktuálně dostupného zboží v daném okamžiku. Po úspěšně provedené autorizaci této platby bude na Vašem účtu tato částka ihned rezervována a obdržíte od nás e-mailem potvrzení celé objednávky. Teprve až po odeslání zboží z našeho skladu bude odečtena celková částka za objednané zboží z Vašeho bankovního účtu. V případě odstoupení od kupní smlouvy Vám budou peníze vráceny automaticky na účet, ze kterého byla platba provedena..

Transakce uskutečněné platebními kartami jsou zabezpečeny řešením Secure Socket Layer (SSL), tzn. že informace a údaje o platební kartě jsou šifrované a nelze je číst neoprávněnými osobami. Náš platební zprostředkovatel DIBS Payment Services AB, zpracuje transakci platební kartou v souladu s mezinárodními bezpečnostními normami PCI DSS.

Poštovné a balné činí v případě platby platební kartou 99Kč při využití přepravce Česká pošta - Balík do ruky, v případě kurýrní služby PPL 119Kč. Při platbě kartou a nákupu nad 1499 Kč (po odečtení všech slev) je POŠTOVNÉ ZDARMA .


Platba přes PayPal

Při nákupu na internetu můžete také využít rychlou a bezpečnou platbu prostřednictvím PayPalu. Při potvrzování objednávky zvolte způsob platby PayPal a budete automaticky přesměrováni na stránky PayPal, kde se přihlásíte zadáním svých uživatelských údajů a provedete platbu. Částka kupní ceny se převede z Vašeho účtu na Paypal v okamžiku potvrzení dostupnosti zboží.

Poštovné a balné činí v případě platby přes PayPal 99Kč při využití přepravce Česká pošta - Balík do ruky, v případě kurýrní služby PPL 119Kč. Při platbě přes PayPal a nákupu nad 1499 Kč (po odečtení všech slev) je POŠTOVNÉ ZDARMA .


Elektronická evidence tržeb

Rozhodnutím o závazném posouzení o určení evidované tržby (č.j. 801024/17/2700-11480-607299 ze dne 18.04.2017) bylo správcem daně určeno, že platba prostřednictvím platební karty nebo platební brány není evidovanou tržbou ve smyslu ustanovení § 4 odst. 1 zákona o evidenci tržeb. Tato platba je realizována až po prověření dostupnosti zboží v okamžiku fakturace a expedice zboží ze skladu a v okamžiku zadání objednávky do objednávkového systému tak představuje povolení k inkasu. Jedná se o blokaci finančních prostředků na účtu zákazníka a rezervace (blokace) finančních prostředků na účtu zákazníka není evidovanou tržbou ve smyslu ustanovení § 4 odst. 1 a ustanovení § 5 písm. b) zákona o evidenci tržeb.


Dobírka Česká pošta "DO RUKY"

- uvedete-li v objednávce číslo svého mobilního telefonu nebo email, dostanete oznámení o doručení zásilky na Vaši adresu formou sms nebo emailem. V případě neúspěšného pokusu o doručení Vám přijde sms nebo email s oznámením o uložení zásilky na poště. V případě dobírky ČP činí poštovné a balné 99Kč + poplatek za dobírku 30Kč. Při nákupu nad 1499 Kč (po odečtení všech slev) je POŠTOVNÉ ZDARMA , hradíte pouze poplatek za dobírku 30 Kč.


Dobírka PPL

- přijde Vám sms nebo email s informací o doručení zásilky na Vaši adresu,
- v případě dvou neúspěšných pokusů o doručení je zásilka uložena v depu PPL
- nezapomeňte uvést číslo svého mobilního telefonu ve své objednávce.

V případě dobírky PPL činí poštovné a balné 119Kč + poplatek za dobírku 30Kč. Při nákupu nad 1499 Kč (po odečtení všech slev) je POŠTOVNÉ ZDARMA , hradíte pouze poplatek za dobírku 30 Kč.


Informace o podání balíku

Zavedli jsme pro Vás novou službu. V okamžiku předání Vašeho balíku na podací poštu zašleme zprávu na Váš mobilní telefon nebo Váš e-mail. Dozvíte se hodnotu zásilky a datum podání na poštu. Nezapomínejte prosím uvádět při objednávání číslo svého mobilního telefonu a e-mailovou adresu!


Dodací lhůta

Standardně dodáváme zboží ve lhůtě 2-3 týdnů. Naše dodací a platební podmínky platí pro zasílání v rámci České republiky. Zboží do zahraničí nedodáváme.


Výměna a vracení zboží

S námi nakupujete bez rizika! Pokud by Vám zboží, které jste si objednali, z jakéhokoliv důvodu nevyhovovalo, jednoduše nám ho do 30 dní od převzetí zásilky zašlete zpět na adresu: KS-Europe s.r.o., Sklad - vratka CFG, Chebská 23, 322 00 Plzeň. Po obdržení a zpracování vráceného zboží (i při výměně zboží) Vám přepošleme peníze zpět na Váš účet nebo složenkou na Vaši adresu nejpozději do 14 dnů. Pro rychlý a bezpečný převod peněz na Váš účet doporučujeme vyplnit číslo svého účtu na NÁVRATCE. Vrátíte-li všechno zboží z objednávky, vrátíme Vám také poplatek za poštovné a balné. Náklady spojené se zpětným zasláním zboží hradí zákazník.V případě nepřevzetí zásilky zákazníkem, vyhrazuje si CFG právo požadovat uhrazení veškerých nákladů spojených s objednávkou, zejména pak náklady na zpětné zaslání zboží. Dále si CFG vyhrazuje právo nepřijmout další objednávku, pokud zákazník opakovaně nepřevezme zásilku se zbožím.

Berete na vědomí, že pokud bude vrácené zboží poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká Consortio Fashion Group nárok na náhradu škody tím vzniklé. Nárok na úhradu vzniklé škody je Consortio Fashion Group oprávněno jednostranně započíst proti Vašemu nároku na vrácení kupní ceny v plné výši.

V případě, že jste využili při svém nákupu způsob platby kartou (Visa a MasterCard) nebo platbu přes PayPal, nemůžeme zajistit přímou výměnu zboží. Příslušnou částku za vrácené zboží Vám převedeme zpět na účet, u kterého máte vedenou kartu nebo na účet PayPal. Zboží objednané na výměnu Vám zašleme na dobírku.
Formulář pro odstoupení od smlouvy naleznete zde.


Vady zboží

Práva a povinnosti z vadného plnění jsou uvedena v Reklamačním řádu. Vaše objednávka bude zaznamenána v našem systému nejméně po dobu 24 měsíců pro případné vyřízení vad prodaného zboží.


Servis 24 hodin denně

Náš servis je tu pro Vás 24 hodin denně!
Nakupujte snadno a rychle:
INTERNET: www.halens.cz
EMAIL: info@halens.cz
TELEFON: 498 508 555 Naše operátorky přijímají objednávky v pracovní dny 7 - 20 hod. Mimo tyto hodiny je Vám k dispozici naše záznamová služba.


Zákaznický servis

Na všechny dotazy Vám ochotně a rády odpoví naše operátorky. V pracovní dny 7 – 18 hod, na telefonním čísle 498 508 555 či e-mailu: zakaznicky.servis@halens.cz. Jsme tu pro Vás!


Tabulky velikostí

Naši tabulku velikostí máte vždy po ruce. Najdete ji na konci svého katalogu nebo v jednotlivých sekcích na internetu. Chcete-li si proto správně objednat, změřte se. Jen tak budete mít jistotu, že Vám oblečení perfektně padne. Uveďte vždy svou velikost (i lomenou)!


Storno objednávky

Objednávku je možné bezplatně stornovat v den objednání prostřednictvím elektronické pošty zakaznicky.servis@halens.cz nebo telefonicky na čísle 498 508 555. Při stornu/zrušení objednávky je potřebné uvést Vaše zákaznické číslo, jméno a příjmení, adresu a informace o objednávce. Vyhrazujeme si právo stornovat/zrušit objednávku z důvodu nedostupnosti zboží. Nejsme vázání žádnými kodexy ve smyslu § 1826 odst. 1 písm. e).


Reklamace a stížnosti

V případě, že obdržíte vadný produkt, kontaktujte prosím náš zákaznický servis zakaznicky.servis@consortiofashion.com. Naším cílem je vždy najít společné řešení, které je uspokojivé pro obě strany. Pokud by se nám nepodařilo dospět ke vzájemné dohodě, máte možnost obrátit se poté na Českou obchodní inspekci. Konkrétní pokyny najdete na stránce www.coi.cz.
Žijete-li v jiném členském státě EU než v České republice, můžete kontaktovat portál Evropské komise na elektronické podávání stížností. Svojí stížnost můžete podat zde: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Ve stížnosti nezapomeňte uvést též naši e-mailovou adresu: zakaznicky.servis@consortiofashion.com.


Newsletter

Další výhoda pro Vás! Pravidelné novinky zasílané e-mailem! Najdete v nich informace o našich katalogových nabídkách, speciálních akcích, slevách a dalších výhodách. Ale nejen to! Pouze pro Vás, internetové zákazníky, nabízíme pravidelně zboží, které jinde nenajdete. K odběru novinek se můžete přihlásit na hlavní stránce www.halens.cz . Ať Vám nic neujde!


Marketingové akce a slevy

Sleva stanovená marketingovou akcí se vztahuje pouze na výrobky, které si zákazník ponechá a v případě vrácení zboží nebude uplatněna nebo bude přepočítána sleva dle zboží, které si zákazník aktuálně ponechá. Prodávající má právo provést zápočet při vrácení zboží proti ceně zboží, kterou je prodávající povinen kupujícímu vrátit. V případě, že zákazník neuhradí cenu za zboží, vyhrazuje si Consortio Fashion Group právo nepřijmout další objednávku zákazníka. V případě dotazů kontaktujte prosím náš zákaznický servis: zakaznicky.servis@halens.cz nebo na tel. čísle 498 508 555



Zpětný odběr elektrozařízení

Vyřazená elektrozařízení nepatří do komunálního odpadu. Přispějte k ochraně životního prostředí a odevzdejte vyřazené nedemontované elektrovýrobky v kompletním stavu k recyklaci a dalšímu zpracování do místa zpětného odběru. Adresy sběrných míst naleznete na Electrowin.cz - výše příspěvku, na stránkách Asekol.cz a na stránkách Remasystem - Ceník recyklačních poplatků. Recyklační poplatek je již zahrnut v ceně výrobku.


Ochrana osobních údajů

Vyplněním registračního formuláře souhlasí spotřebitel se zařazením všech jím vyplněných osobních údajů (dále jen „údaje“) do databáze společnosti Consortio Fashion Group s.r.o., se sídlem Domažlická 1256/1, Žižkov, 130 00 Praha 3, jakožto správce (dále jen „Společnost“), a s jejich následným zpracováním prostřednictvím zpracovatele pro marketingové účely Společnosti, tj. nabízení výrobků a služeb, včetně zasílání informací o pořádaných akcích, výrobcích a jiných aktivitách, jakož i zasílání obchodních sdělení prostřednictvím elektronických prostředků dle zákona č. 480/2004 Sb., a to na dobu do odvolání souhlasu (maximálně na dobu 10-ti let) s tím, že k těmto údajům mohou být přiřazeny i další údaje. Spotřebitel tímto souhlasí, že předmětné údaje je Společnost oprávněna předat jinému správci, tj. všem subjektům, ve kterých má svoji kapitálovou účast, jakož i subjektům, které mají tuto účast na jejím podnikání, dále pak subjektům, které spadají do obchodní sítě Consortio Fashion Group a např. externímu přepravci.

Zároveň uděluje Společnosti souhlas s tím, aby mu zasílala informace o nabídce svých obchodních partnerů.

Bere na vědomí, že má práva dle § 11, 21 zák. č. 101/2000 Sb., tj. zejména, že poskytnutí údajů je dobrovolné, že svůj souhlas může bezplatně kdykoliv na adrese Společnosti odvolat, že má právo přístupu k osobním údajům a právo na opravu těchto osobních údajů, blokování nesprávných osobních údajů, jejich likvidaci, atd..

V případě pochybností o dodržování práv správcem se může na Společnost obrátit a případně se s podnětem může obrátit i přímo na Úřad pro ochranu osobních údajů se sídlem Pplk. Sochora 27, Praha 7.

Řešení sporů

Pro řešení všech případných sporů jsou příslušné obecné soudy České republiky.

Zároveň uděluje Společnosti souhlas s tím, aby mu zasílala informace o nabídce svých obchodních partnerů.

Před zahájením případného sporu před obecným soudem je zákazník, který je spotřebitelem, oprávněn v souladu se zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, zahájit mimosoudní řešení svého sporu, který se mu nepodařilo vyřešit napřímo. Věcně příslušným orgánem pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů s Prodávajícím je Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).

Zákazník má v souladu s nařízením EU č. 524/2013 právo zahájit mimosoudní řešení spotřebitelského sporu také online, a to prostřednictvím ODR platformy pro řešení sporů on-line dostupné na internetových stránkách http://ec.europa.eu/consumers/odr/,

Před přistoupením k řešení sporu jedním z výše uvedených způsobů je zákazníkovi doporučováno kontaktovat Consortio Fashion Group na e-mailové adrese zakaznicky.servis@consortiofashion.com. nebo na tel. čísle 498 508 555.