Milí zákazníci,

HALENS píše novou kapitolu svých dějin! I když jsme se náš internetový obchod rozhodli zavřít, chtěli bychom vás i nadále inspirovat žhavými trendy ze světa módy. Proto nyní na stránce HALENS najdete vybrané modely naší sesterské značky CELLBES. Líbí se vám? Stačí kliknout na daný produkt a budete přesměrováni na příslušnou stránku, kde si můžete nakoupit. Jednoduché, že?

Pokud máte dotaz ohledně značky Halens, vašich předešlých nákupů nebo jakýkoli další, pročtěte si níže odpovědi na nejčastější otázky. Navíc je vám i nadále k dispozici infolinka zákaznického servisu.

S pozdravem
Váš tým Halens


Proč Halens končí: Důvodem, proč zavíráme, je rostoucí konkurence z ostatních zemí, i nepříznivé výsledky přechodu z katalogového zásilkového obchodu na prodej zboží výlučně přes internet. Pokusy o modernizaci a posílení značky neměly požadovaný efekt, proto se představenstvo firmy rozhodlo v roce 2017 fungování značky Halens ukončit.

Když je zboží poškozené: Pokud jste dostali poškozené nebo vadné zboží, kontaktujte nás, prosím. Společně najdeme řešení.

Záruka: I nadále máte právo na reklamaci zboží v záruční době 2 let. Když zjistíte, že jste obdrželi poškozené nebo vadné zboží, kontaktujte co nejdříve náš zákaznický servis. Při vracení použijte, pokud možno, návratku.

Jak vám vrátíme peníze:  Peníze vám vrátíme ihned, jak obdržíme a zpracujeme vrácené zboží, nejpozději však do 14 dní. Pokud jste platili v hotovosti při převzetí zboží, peníze vám vrátíme poštovní poukázkou. Když jste na placení použili debetní nebo kreditní kartu, peníze vám vrátíme na účet dané karty. V případě, že jste vrátili všechno zboží z objednávky, vrátíme vám také poplatek za poštovné a balné.

Jak mohu uplatnit body získané z Nákupní karty od Halens: Značka Halens bohužel zavírá, ale vy můžete nadále využívat své bonusy v sesterské společnosti Cellbes. Navštivte stránky Cellbes www.cellbes.cz a vyberte si zde módní kousky i nadčasovou klasiku ve velikostech 34-64!

Vrácení zboží/reklamace: Zboží můžete vrátit nebo vyměnit v prodloužené lhůtě 30 dní. Vracejte prosím v nezměněném stavu, pokud možno i v původním balení. Zaslat zpět musíte všechny části produktu, i když jsou poškozené nebo vadné. K zásilce přiložte vyplněnou návratku a označte v ní důvod vracení. Součástí návratky je i adresní štítek, který můžete využít na vrácení zboží.

Pokud jste nám zboží nevrátili v přiměřeně nezměněném stavu, máme právo na náhradu vzniklé škody snížením sumy za vracené zboží. V případě, že zasíláte vadné nebo poškozené zboží, poštovné za vrácení zboží vám proplatíme. Když vracíte nebo vyměňujete zboží, riziko spojené s poškozením zboží během přepravy je na vás. Vždy si pečlivě uchovejte doklad o odeslání a kopii návratky až do ukončení reklamace, protože se na ní nachází číslo zboží, které potřebujete při uplatňování svých spotřebitelských práv. Pokud jste si objednali více produktů a vrátili jen některé, nevrátíme vám poplatek za poštovné a dobírku, protože tyto poplatky jsou stejné bez ohledu na počet objednaných položek.

Odstoupení od smlouvy: Máte právo na odstoupení od smlouvy do 14 dní od přijetí potvrzení objednávky. Když chcete toto právo uplatnit, informujte prosím o tom náš zákaznický servis. Zrušit můžete jednu nebo více položek z vaší objednávky. Pokud chcete zrušit celou objednávku nebo nepřevzít již odeslanou zásilku, musíte kontaktovat náš zákaznický servis.

Nepřevzaté zásilky: Když zásilku nepřevezmete a neinformujete o tom dopředu náš zákaznický servis, CFG si vyhrazuje právo požadovat uhrazení veškerých nákladů spojených s objednávkou, především náklady na zpětné zaslání zboží.

Koho můžete kontaktovat: Zákaznický servis naší sesterské společnosti Cellbes v pracovních dnech mezi 7.00 – 20.00 h na tel. čísle 498 508 555.