Zákaznický servis

Kontaktujte nás

po-pá 07-18
498 508 555

Pošlete nám email

zakaznicky.servis@halens.cz

Zákaznický servis je Vám k dispozici v pracovní dny mezi 7.00 a 18.00. Na všechny dotazy Vám ochotně a rády odpoví naše operátorky.

Na stránky zákaznického servisu.

NAKUPUJTE JAKO OBVYKLE. MŮŽETE ODSTOUPIT OD SMLOUVY DO 14 DNŮ NEBO ZBOŽÍ VRÁTIT.

  • Zboží můžete i nadále vrátit a reklamovat jako dosud!
  • Náš zákaznický servis vám bude k dispozici i po zavření e-shopu!

Často kladené otázky

Proč Halens končí: Důvodem, proč zavíráme, je rostoucí konkurence z ostatních zemí, i nepříznivé výsledky přechodu z katalogového zásilkového obchodu na prodej zboží výlučně přes internet. Pokusy o modernizaci a posílení značky neměly požadovaný efekt, proto se představenstvo firmy rozhodlo v roce 2017 fungování značky Halens ukončit.

Když je zboží poškozené: Pokud jste dostali poškozené nebo vadné zboží, kontaktujte nás, prosím. Společně najdeme řešení.

Záruka: I nadále máte právo na reklamaci zboží v záruční době 2 let. Když zjistíte, že jste obdrželi poškozené nebo vadné zboží, kontaktujte co nejdříve náš zákaznický servis. Při vracení použijte, pokud možno, návratku.

Jak vám vrátíme peníze:  Peníze vám vrátíme ihned, jak obdržíme a zpracujeme vrácené zboží, nejpozději však do 14 dní. Pokud jste platili v hotovosti při převzetí zboží, peníze vám vrátíme poštovní poukázkou. Když jste na placení použili debetní nebo kreditní kartu, peníze vám vrátíme na účet dané karty. V případě, že jste vrátili všechno zboží z objednávky, vrátíme vám také poplatek za poštovné a balné.

Vrácení zboží/reklamace: Zboží můžete vrátit nebo vyměnit v prodloužené lhůtě 30 dní. Vracejte prosím v nezměněném stavu, pokud možno i v původním balení. Zaslat zpět musíte všechny části produktu, i když jsou poškozené nebo vadné. K zásilce přiložte vyplněnou návratku a označte v ní důvod vracení. Součástí návratky je i adresní štítek, který můžete využít na vrácení zboží.

Pokud jste nám zboží nevrátili v přiměřeně nezměněném stavu, máme právo na náhradu vzniklé škody snížením sumy za vracené zboží. V případě, že zasíláte vadné nebo poškozené zboží, poštovné za vrácení zboží vám proplatíme. Když vracíte nebo vyměňujete zboží, riziko spojené s poškozením zboží během přepravy je na vás. Vždy si pečlivě uchovejte doklad o odeslání a kopii návratky až do ukončení reklamace, protože se na ní nachází číslo zboží, které potřebujete při uplatňování svých spotřebitelských práv. Pokud jste si objednali více produktů a vrátili jen některé, nevrátíme vám poplatek za poštovné a dobírku, protože tyto poplatky jsou stejné bez ohledu na počet objednaných položek.

Odstoupení od smlouvy: Máte právo na odstoupení od smlouvy do 14 dní od přijetí potvrzení objednávky. Když chcete toto právo uplatnit, informujte prosím o tom náš zákaznický servis. Zrušit můžete jednu nebo více položek z vaší objednávky. Pokud chcete zrušit celou objednávku nebo nepřevzít již odeslanou zásilku, musíte kontaktovat náš zákaznický servis.

Nepřevzaté zásilky: Když zásilku nepřevezmete a neinformujete o tom dopředu náš zákaznický servis, CFG si vyhrazuje právo požadovat uhrazení veškerých nákladů spojených s objednávkou, především náklady na zpětné zaslání zboží.

Koho můžete kontaktovat: Zákaznický servis naší sesterské společnosti Cellbes v pracovních dnech mezi 7.00 – 20.00 h na tel. čísle 498 508 555.